vrijdag 2 januari 2015

2015 - een nieuw begin

Ik heb de laatste maanden deze blog een beetje verwaarloosd maar als goed voornemen voor 2015 ga ik weer meer tijd te steken in deze blog.

Het plan is om hier niet alleen boeken te bespreken maar ook nieuws dat met boeken te maken heeft zoals boek aankondigingen, leuke andere blogs, opkomende auteurs, en nog veel meer.

Naast boeken zullen er ook af en toe film besprekingen voorbij komen (al dan niet verfilmingen van een boek).

Mijn leesdoel voor 2014 was het lezen van 50 boeken en hier ben ik wel in geslaagd, al was vooral door nog 2 kortverhalen te lezen op de valreep. Alle boeken die ik gelezen heb kan je hier terugvinden: 2014readingchallenge

Voor 2015 heb ik hetzelfde leesdoel van 50 boeken waarvan er meer Engelstalig zullen zijn.


0 reacties:

Een reactie posten